Telefuninu
+86 15954170522
E-mail
ywb@zysst.com

Passi di fabricazione di tubi senza saldatura in acciaio inox

1

Circa i passi di pruduzzione di pipa senza saldatura in acciaio inox

L'usi di tubi senza saldatura in acciaio inox sò diffirenti, è i prucessi di fabricazione currispundenti sò ancu diffirenti.Per esempiu: i tubi senza saldatura in acciaio inox sò divisi in tubi laminati à friddu è tubi laminati à caldu.Per i tubi sanitari senza saldatura d'acciaio inossidabile cù esigenze di grandezza è qualità più altu, deve esse usatu u rolling à friddu, u trafilamentu à friddu o una cumminazione di i dui.

Passi di fabricazione di tubi senza saldatura in acciaio inox:

U standard via 304, 316L materiale d'acciaio inossidabile di alta qualità hè viotu, iniziali è operazioni di annealing.

1. U laminatu friddu di i tubi d'acciaio hè realizatu nantu à un mulinu multi-roll.U tubu di l'acciaio inox hè rotulatu cù un passaghju circular cumpostu da una groove circular di sezione variabile è una testa di cune fissu.

2. U tubu d'acciaio inossidabile dopu a rotulazione in friddu hà i vantaghji di un grande coefficient di rendiment, senza flaring, bending è cusì.Per scuntrà u standard di u livellu di salute di i tubi d'acciaio inossidabile, i tubi laminati à friddu duveranu esse sottumessi à l'anneling luminoso, demagnetization, pickling, straightening è altri passi.

3. Pickling pipe d'acciaio inox, mentre chì a pipa hè di caccià l'oliu, a ruggine, a saldatura spot, a strata d'ossidu, u ferru liberu è l'altri terra, a superficia diventa trattata d'argentu è a superficia hè uniformamente pickled è passivated per impediscenu a corrosione attraversu u metale è l'idrogenu. fragilità, inibisce a pruduzzione di nebbia acidu.

4. Dopu à u prucessu di sopra, u prossimu passu hè u prucessu di lucidatura di u tubu in acciaio inox.U standard di maglia di lucidatura nantu à i mura interni è esterni di a pipeline hè 400 mesh, è a liscia di e superfici interna è esterna di a lucidatura di a pipeline righjunghji u standard di a superficia di specchiu (ie, u standard d'igiene).

5. U pipa d'acciaio inossidabile lucidatu deve esse inspeccionatu da u detector di difetti di metalli (o prova idraulica) per a rilevazione di difetti internu è una stretta selezzione manuale da l'ispettore di qualità di pipa d'acciaio, è i prudutti qualificati devenu esse imballati è consegnati.

2


Tempu di post: 28-jun-2022