Telefuninu
+86 15954170522
E-mail
ywb@zysst.com

Vantaghji è disadvantages di u rolling à friddu

Tramindui u laminatu à friddu è u laminatu à caldu sò prucessi per a furmazione di l'acciaio o di l'acciaio, è anu una grande influenza nantu à a struttura è e proprietà di l'azzaru.

U rolling hè principalmente basatu nantu à u laminatu à caldu, è u rollu à friddu hè solu utilizatu per a produzzione di picculi sezioni è fogli.

A bobina d'acciaio laminata à caldu hè usata cum'è materia prima per u laminazione à friddu.Dopu a decapitazione per caccià a scala d'ossidu, u rolling friddu hè realizatu.L'indice scende, cusì u rendiment di stampatura si deteriora, è pò esse usatu solu per i pezzi cù deformazione simplice.I bobine di laminazione dura ponu esse aduprate cum'è materie prime per i pianti di galvanizzazioni in caldu, perchè l'unità di galvanizzazioni in caldu sò dotate di linee d'annealing.U pesu di a bobina dura laminata hè generalmente 6 ~ 13,5 tunnellate, è a bobina salata laminata in caldu hè continuamente laminata à a temperatura di l'ambienti.U diametru internu hè 610 mm.Il s'agit de transformer plaques d'acciaio o strisce d'acciaio in vari tipi d'acciaio per mezzo di lavorazioni a freddo, come trafilatura a freddo, piegatura a freddo e trafilatura a freddo a temperatura ambiente.

Vantaghji: rapidità di furmazione rapida, alta produzzione, è senza danni à u revestimentu, pò esse fattu in una varietà di forme trasversali per adattà à l'usu.

I bisogni di e cundizioni;laminazione à friddu pò causà una grande deformazione plastica di l'azzaru, aumentendu cusì u puntu di rendimentu di l'azzaru.

Disadvantages: 1. Ancu s'ellu ùn ci hè micca una compressione plastica calda durante u prucessu di furmazione, ci hè sempre un stress residuale in a rùbbrica, chì hà un impattu negativu nantu à l'acciaio generale.

è e caratteristiche di u buckling lucale inevitabbilmente avè un impattu;2. U stilu di l'azzaru friddu hè in generale una seccione aperta, chì face a torsione libera di a sizzioni.

A rigidità hè bassa.Hè propensu à a torsione durante a curvatura, è u buckling di torsione-torsione hè propensu à accade sottu compressione, è a resistenza di torsione hè povira;3. Laminatu à friddu

U gruixu di u muru di l'acciaio di a rùbbrica hè chjuca, è i cantoni induve i platti sò cunnessi ùn sò micca ingrossi, cusì a capacità di sustene carichi cuncentrati lucali hè debule.

Perchè ùn hè micca stata annealed, a so durezza hè assai alta (HRB hè più grande di 90), è a so machinability hè assai povera.Solu una curvatura direzionale simplice di menu di 90 gradi (perpendiculare à a direzzione di bobina) pò esse realizatu.In termini simplici, l'acciaio laminatu à friddu hè processatu è rotulatu nantu à a basa di bobine laminate in caldu.De manière générale, il s'agit d'un processus de laminage à chaud → decapage → laminage à froid.

Laminazione a freddo hè trattatu da fogli laminati in caldu à a temperatura di l'ambienti.Ancu s'è a temperatura di a lamina d'acciaio serà riscaldata durante u processu, hè sempre chjamatu rolling cold.I bobine laminate à friddu furmate da a deformazione fridda cuntinuu di a laminazione à caldu anu povere proprietà meccaniche è alta durezza.Hanu da esse annealed per restaurà e so proprietà meccaniche.Quelli senza annealing sò chjamati bobine duru.I bobine duru sò generalmente aduprate per fà prudutti chì ùn anu micca bisognu à esse piegati o allungati, è sò piegati da i dui lati o quattru lati cù un spessore di 1,0 o menu.

2 3


Tempu di Postu: Aug-30-2022