Telefuninu
+86 15954170522
E-mail
ywb@zysst.com

Vantaghji è svantaghji di u rolling caldu

Tramindui u laminatu in caldu è u friddu sò prucessi per a furmazione di platti d'acciaio o profili, è anu una grande influenza nantu à a struttura è e proprietà di l'azzaru.

U laminamentu di l'azzaru hè principalmente basatu nantu à u laminamentu à caldu, è u laminatu à friddu hè di solitu usatu solu per pruduce l'azzaru cù dimensioni precise, cum'è l'acciaio di a sezione è a foglia.

A temperatura di terminazione di laminazione calda hè generalmente 800 ~ 900 ℃, è poi hè generalmente rinfriscata in l'aria, cusì u statu di laminazione calda hè equivalente à u trattamentu nurmalizatu.

A maiò parte di l'acciai sò rotulati da u metudu di laminazione in caldu.A causa di l'alta temperatura, l'azzaru furnitu in u statu laminatu in caldu hà una strata di scala d'ossidu di ferru nantu à a superficia, cusì hà una certa resistenza à a corrosione è pò esse almacenatu in l'aria aperta.

Tuttavia, sta strata di scala d'ossidu di ferru rende ancu a superficia di l'acciaio laminata à caldu è a dimensione fluttua assai.Dunque, l'acciaio cù superficia liscia, dimensione precisa è boni proprietà meccaniche hè necessariu, è i prudutti semi-finiti o finiti sò usati cum'è materie prime per a produzzione di laminazione à friddu.

vantaghju:

A vitezza di furmà hè rapida, a pruduzzione hè alta, è u revestimentu ùn hè micca dannatu, è pò esse fattu in una varietà di forme transversali per risponde à i bisogni di e cundizioni d'usu;laminazione à friddu pò causà una grande deformazione plastica di l'azzaru, aumentendu cusì u puntu di rendimentu di l'azzaru.

mancanza:

1. Ancu s'ellu ùn ci hè micca una compressione plastica calda durante u prucessu di furmazione, ci hè sempre un stress residuale in a rùbbrica, chì inevitabbilmente affettarà e caratteristiche di buckling generale è lucali di l'azzaru;

2. U stilu di l'acciaio di rùbbrica friddu hè in generale una rùbbrica aperta, chì face a rigidità torsionale libera di a rùbbrica bassa.Hè propensu à a torsione quandu hè sottumessu à a curvatura, hè propensu à a curvatura di curvatura-torsione sottu compressione, è hà un rendimentu torsionale poviru;

3. U gruixu di u muru di l'acciaio di furmà friddu hè chjuca, è ùn hè micca ingrossu à l'anguli induve i platti sò cunnessi, è a capacità di sustene carichi cuncentrati lucali hè debule.

3


Tempu di post: 24-aug-2022