Telefuninu
+86 15954170522
E-mail
ywb@zysst.com

Classificazione di i tubi d'acciaio

Ci hè parechje manere di classificà i tubi d'acciaio, ma u metudu più cumuni hè basatu annantu à e so caratteristiche.Allora avemu 04 classificazioni di pipa d'acciaio populari: pipa d'acciaio di carbone, pipa d'acciaio inossidabile, pipa d'acciaio neru, è pipa d'acciaio galvanizatu.

 

Cpipa d'acciaio arbon

Pipa d'acciaio di carbone hè fatta di azzaru cù carbone cum'è l'elementu chimicu principalu è determina u gradu di pruprietà fisiche cum'è a forza è a tenacità di u metallu, cusì a pipa d'azzaru di carbone hè cunsiderata cum'è u tipu di pipa d'acciaio più prezzu.Duranti u prucessu di fabricazione, i pruduttori aghjunghjenu carbone à u ferru per indurisce è rinfurzà u metale resultanti.

Sicondu l'appiecazione, u tubu d'acciaio di carbone hè divisu in tubi d'acciaio di carbonu ultra-altu, tubu d'azzaru di carbone altu, tubu d'azzaru di carbone mediu, tubu d'azzaru di carbonu bassu, è tubu d'azzaru di carbonu bassu.

I tubi d'acciaio di carbonu sò principalmente usati per trasportu l'acqua è l'acqua di scarichi sottuterra, in operazioni industriali chì implicanu temperature elevate ...

Spipa in acciaio inox

I tubi d'acciaio inossidabile sò largamente cunnisciuti per a so considerable resistenza à a corrosione è sò in grande dumanda in parechji paesi.Cunnisciuti ancu com'è tubi d'acciaio inox, sò fatti di azzaru chì cuntene ferru, carbone, è almenu 10,5% di cuntenutu di cromu, di quale u cromu hè l'elementu principale.In i tubi d'acciaio inossidabile, ci hè una strata di passivazione chì aiuta à prutege u metale da a deteriorazione causata da a reazione trà u cromu è l'ossigenu.

I tubi d'acciaio inossidabile sò spessu usati in a custruzzione, u trasportu di fluidi è altre industrii, cum'è l'industria automobilistica, l'industria farmaceutica ...

Bmancanza di pipa d'acciaio

Pipa d'acciaio neru hè a pipa d'acciaio strutturale più stabile in vendita per via di a so cunvenzione è a so alta stabilità.Pipa d'acciaio nera, cunnisciuta ancu com'è pipa d'acciaio cruda o pipa d'acciaio nuda, hè fatta d'azzaru chì ùn hè micca cupertu cù alcun revestimentu.U "neru" in u so nome vene da u revestimentu d'ossidu di ferru scuru chì si forma nantu à a so superficia durante u prucessu di fabricazione.

I tubi d'azzaru neru sò ancu usati per u trasportu di l'acqua è di l'oliu è in l'industria di a custruzzione, in particulare per a fabricazione di recinzioni è scaffolding.

Acciaio galvanizatu

I tubi d'acciaio galvanizzati sò fatti d'acciaio rivestiti cù parechji strati protettivi di zincu fusu per prevene a ruggine è a corrosione di i tubi.U prucessu di galvanizazione hè stata inventata in l'anni 1950, è da tandu i tubi d'acciaio galvanizzati anu rimpiazzatu i tubi di piombu.

I tubi d'acciaio galvanizzati sò principarmenti usati cum'è materiali di trasportu d'acqua è di custruzzione, è sò largamente usati in l'industria di l'automatizazione è di l'ingegneria generale, carrozzerie di vagoni di passageri, fabricazione di bogie ferroviarie, è parechje altre industrii ...

industrie 1


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022