Telefuninu
+86 15954170522
E-mail
ywb@zysst.com

Metudu di fabricazione di tubi di caldaia à alta pressione

Metudu di fabricazione

1. A temperatura generale di u tubu di a caldaia hè sottu à 450 ℃, u tubu domesticu hè principalmente fattu di n ° 10, no.20 tubi laminati à caldu in acciaio legatu à u carbonu o tubi trafilati à fredu.

2. Tubi d'alta pressione di a caldaia sò spessu usati in cundizioni d'alta temperatura è di pressione alta.Sottu à l'azzione di u gasu d'alta temperatura è di u vapore d'acqua, l'ossidazione è a corrosione saranu.U tubu d'acciaio hè necessariu d'avè una alta resistenza durable, una alta resistenza à a corrosione di l'ossidazione è una bona stabilità di a microstruttura.

3. Tubu di caldaia alta pressione hè un tipu di tubu di caldaia, appartene à a categuria di tubu d'acciaio senza saldatura.U metudu di fabricazione hè u listessu di u tubu senza saldatura di u tubu di a caldaia d'alta pressione, ma ci sò requisiti stretti nantu à a qualità di l'azzaru utilizatu per a fabricazione di tubi d'acciaio.I tubi di caldaia d'alta pressione sò spessu usati in cundizioni d'alta temperatura è alta pressione.U tubu di caldaia d'alta pressione hè principarmenti utilizatu per a fabricazione di tubi di superriscaldatore, tubi di reheater, tubi di conduit, tubi di vapore principale è cusì di caldaia d'alta pressione è ultra alta pressione.

4. Perchè u tubu di a caldaia travaglia sottu à a temperatura alta è a pressione alta per un bellu pezzu, u materiale si creerà, a plasticità è a tenacità diminuite, u cambiamentu di l'urganizazione originale, a corrosione è cusì.I tubi d'acciaio usati cum'è caldaie anu da avè:

(1) Forza durabile adatta;

(2) Sufficiente capacità di deformazione plastica;

(3) Tendenza minima d'invecchiamento è fragilità termica;

(4) Alta resistenza à l'ossidazione, resistenza à a cenere di carbone, resistenza à alta temperatura à a corrosione di u gasu naturale, a corrosione di vapore è di stress;

(5) Una bona stabilità di l'urganizazione è un bonu rendimentu di prucessu.

L'azzaru di u tubu di a caldaia d'alta pressione hè l'azzaru di carbone è perlite, ferriticu è austeniticu inossidabile resistente à u calore.Per migliurà l'efficienza termale di l'unità generatrici di energia termica è riduce u cunsumu di carburante, u sviluppu di unità di generazioni di energia termica (più di 1000MW) di grande capacità, altu paràmetru (alta temperatura, pressione alta) hè datu priorità à u mondu.A pressione di vapore cresce à 31,5 ~ 34,3 MPa, a temperatura di u vapore surriscaldata finu à 595 ~ 650 ℃, à u sviluppu di pressione critica ultra-alta pressione, cusì u tubu di caldaia d'alta pressione mette in avanti esigenze più alte.Una nova qualità d'acciaio hè stata sviluppata per risponde à a dumanda di caldaia di pianta d'alta paràmetru.

Metudu di fabricazione di tubi di caldaia à alta pressione,Usà classificazione

Per a caldaia di pressione bassa è media (a pressione di travagliu hè generalmente micca più di 5.88mpa, temperatura di travagliu sottu 450 ℃) pipa di superficia di riscaldamentu;Adupratu per a caldaia d'alta pressione (pressione di travagliu generalmente sopra 9.8mpa, temperatura di travagliu trà 450 ℃ ~ 650 ℃) pipa di superficia di riscaldamentu, economizzatore, surriscaldatore, reheater, pipa di l'industria petrochimica, etc.

Sicondu a cumpusizioni di a classificazione materiale pò esse divisu in 20G tubu di caldaia d'alta pressione, 12Cr1MoVG tubu di caldaia d'alta pressione, acciau di ricerca 102 tubu di caldaia d'alta pressione, tubu di caldaia 15CrMoG d'alta pressione, 5310 tubu di caldaia d'alta pressione, 3087 Tubu di caldaia à bassa è media pressione, tubu di caldaia 40Cr à alta pressione, tubu di caldaia 1Cr5Mo à alta pressione, tubu di caldaia 42CrMo à alta pressione.

Metudu di fabricazione di tubi di caldaia à alta pressione,Specificazioni è qualità di l'apparenza

(1) GB3087-2008 "Pipa d'acciaio senza saldatura per caldaia à bassa è media pressione".Specificazioni di tubi d'acciaio per diverse caldaie strutturali, diametri 10 ~ 426 mm, 43 tipi in totale.Ci sò 29 tipi di spessore di muru da 1,5 mm à 26 mm.Tuttavia, u diametru esternu è u spessore di u muru di a pipa di vapore superheated, a grande pipa di fumu, a piccula pipa di fume è a pipa di brique à arcu utilizata in a caldaia di locomotiva sò stipulate altrimenti.

(2) GB5310-2008 "Tubu d'acciaio senza saldatura per caldaia à alta pressione" diametru di tubu laminatu à caldu 22 ~ 530 mm, spessore di muru 20 ~ 70 mm.U diametru di tubu trafilatu à friddu (laminatu à friddu) 10 ~ 108mm, spessore di u muru 2.0 ~ 13.0mm.

(3) GB3087-82 "Tubu d'acciaio senza saldatura per caldaia di bassa è media pressione" è GB5310-95 "tubu d'acciaio senza saldatura per caldaia d'alta pressione".Qualità di l'apparenza: cracke, plegamentu, rotulazione, cicatrice, separazione è arrughe ùn sò micca permessi nantu à a superficia interna è esterna di a pipa d'acciaio.Sti difetti deve esse eliminati cumplettamente.A prufundità di u spaziu ùn deve esse più di a deviazione negativa di u gruixu nominale di u muru, è u gruixu di u muru attuale à a liberazione ùn deve esse menu di u minimu minimu di u muru.


Tempu di post: 23-May-2022