Telefuninu
+86 15954170522
E-mail
ywb@zysst.com

Perchè i tubi d'acciaio inossidabile di precisione ponu esse aduprati in i dispositi medichi?

Comu tutti sapemu, a fabricazione di l'equipaggiu medicale hè assai strettu, è parechji fattori deve esse cunsideratu in a selezzione di materiali, chì sò ligati à a salute è a sicurità di e persone.Frà elli, parechji pruduttori di l'equipaggiu medicale sceglienutubi di precisione in acciaio inoxquandu compra raccordi di tubi di metallu.Perchè i tubi di precisione in acciaio inox ponu esse aduprati in l'equipaggiu medicale?

1. Funzione

U materiale d'acciaio inossidabile hè ricunnisciutu com'è un materiale sanu chì pò esse implantatu in u corpu umanu in u mondu oghje.Per scopi medichi, i tubi d'acciaio inossidabile di precisione sò resistenti à a corrosione, anu una fabricazione di pocu tempu, è sò faciuli di sterilizà sò fattori impurtanti per assicurà l'igiene, a sicurezza, a qualificazione è a durabilità di l'acciaio inox.L'uspidale hè un locu publicu speciale, è a so particularità esige ch'ellu deve disinfettà è sterilizà l'equipaggiu medicale regularmente ogni ghjornu.L'anti-oxidazione è a resistenza à a corrosione di l'acciaio inossidabile ghjucanu un rolu impurtante, è hè solu necessariu di pulizziari a superficia è l'internu di parti speciali ogni ghjornu.

26
27

2. Cumpusizioni

1. 304 stainless steel: A cumpusizioni standard include 18% cromu è 8% nickel, chì ùn hè micca magneticu è ùn pò micca esse cambiatu da trattamentu termale.Hè generalmente utilizatu in l'equipaggiu medicale cumunimenti utilizatu, cum'è stand di infusione, stetoscopi è sedie à rotelle.A causa di a necessità di pulisce u disinfettante durante a disinfezione, a resistenza à a corrosione di i prudutti d'acciaio inox 304 ghjucanu un rolu.

2. 316 stainless steel: 316 stainless steel hà megliu resistenza à a corrosione è resistenza à alta temperatura di 304 per via di l'aghjuntu di molibdenu, è pò esse usatu in l'equipaggiu medicale impurtante cum'è i brackets di a tavola operatoria chirurgica.Tutti sapemu chì a parolla "cirurgia" deve esse prestata una attenzione particulari, perchè a disinfezione serà più rigurosa, è a temperatura di disinfezzione è sterilizazione serà più altu.Pò migliurà a vita di serviziu di i dispositi medichi è assicurà a salute è a sicurità.

3. Tendenze di l'industria

1. In u 2019, a dimensione di u mercatu di l'industria di i dispositi medichi in acciaio inox hà righjuntu 550 miliardi di yuan, un aumentu annu di 25%.A causa di l'equilibriu à cortu termine trà l'offerta è a dumanda domestica è straniera, è u scoppiu di a nova epidemia di a corona in 2020, a dumanda di u mercatu per l'industria di l'equipaggiu medicale in acciaio inox hè in forte crescita.

2. In 2019, u guvernu cintrali hà publicatu u "tredicesimu Pianu Quinquennale per u Sviluppu di l'Industria di i Dispositivi Medichi in Acciaio Inox", chì esige chjaramente chì l'industria di i dispositi medichi in acciaio inox aumenterà di 30% da 2020. E pulitiche lucali sò state. introduttu in parechji lochi per aumentà a rata di penetrazione di l'industria.

3. L'industria tradiziunale di i dispositi medichi di l'acciaio inossidabile hà un sogliu di u mercatu bassu, una mancanza di standard di l'industria unificata, è una mancanza di surviglianza prufessiunale in u prucessu di serviziu, chì affetta u sviluppu di l'industria.A cumminazzioni di l'Internet è l'equipaggiu medicale in acciaio inox riduce i ligami intermedi è furnisce l'utilizatori cù servizii di costu.A larga applicazione di big data, cloud computing, intelligenza artificiale, 5G, etc., hà fattu a transizione graduale di l'industria di i dispositi medichi di l'acciaio inossidabile da e cità di u primu livellu à e cità di seconda, terza è quarta per ottene a popularizazione.

Perchè i tubi di precisione in acciaio inox ponu esse usatu in i dispositi medichi?Pò esse vistu da a tendenza di l'industria, a funzione è a cumpusizioni chì l'acciaio inox hè assai compatible cù l'industria di i dispositi medichi.


Tempu di Postu: Feb-16-2023